Contact|

Babycongres


13 september 2024 | Van der Valk Zuidas, Amsterdam

Inschrijfformulier Informatiemarkt

Op het Babycongres wordt een informatiemarkt ingericht. Tijdens de ontvangst, pauzes en netwerkborrel hebben deelnemers de mogelijkheid om kennis op te doen van producten en diensten die voor hen interessant zijn. Bent u geïnteresseerd om als exposant op deze informatiemarkt aanwezig te zijn? Dat kan! Mogelijkheden en kosten zijn samengevat in onderstaand online inschrijfformulier. Met het invullen van dit formulier kunt u de organisatie direct inschrijven, u ontvangt daarvan per mail bevesiging. Voorwaarden en praktische infromatie ter voorbereiding op deelname zijn opgenomen in separaat document: voorwaarden_infomarkt_spant_bc20.pdf.

Let op! Er is voor dit congres met ontvangst in het Restauant (tot 220 congresdeelnemers) een beperkt aantal standplaatsen beschikbaar. Wilt u zeker zijn van een stand op de informatiemarkt? Wacht dan niet te lang en schrijf u vandaag nog in! 

Heeft u vragen of wilt u meer mogelijkheden overleggen? Dat kan! Neem hiervoor contact met Philippine Herkes via philippine@mailswp.com of bel naar 020-3697237.

Exposant naam
Adres
Postcode
Plaats
Website
Contactpersoon
Gender
Telefoon
E-mailadres
Toelichting exposant (max 50 woorden).
De exposant als organisatie en/of het product dat exposant op de infomarkt wil presenteren. Deze tekst wordt met weblink gepubliceerd op de pagina infomarkt van de congreswebsite.
Reservering standruimte
Prijs per stand is inclusief vermelding met weblink op de congreswebsite, in het online programmaboekje en één persoon bemanning (exclusief congresdeelname).
Kleine standruimte van 6m2 à € 445,- excl. btw.
(3 meter breed, 2 meter diep)
Dubbele standruimte van 12m2 à € 795,- excl. btw.
(6 meter breed, 2 meter diep)
GEEN stand, alleen een bijsluiter (additionele optie)
Additionele optie: stroom.
Een stroomaansluiting (incl verbruik) à €35,- excl. btw
NEE
JA
Additionele optie: bijsluiter congrestas.
Het tarief voor een bijsluiter bedraagt €345,- per bijlage (folder/brochure van max 100 gram, A4 formaat).
Let op! De bijsluiters (350 ex.) moeten uiterlijk 7 dagen voor de congresdag afgeleverd worden bij Logacom in Amsterdam (Spaklerweg 79, 1114 AE Amsterdam-Zuidoost)
NEE, geen bijsluiter
JA, 1x bijsluiter
Additionele optie: extra standbemanning.
Voor extra personeel op de stand geldt een tarief van €70,- excl. btw per persoon, dit is exclusief congresdeelname.
Nee, geen extra bemanning
Ja, 1 persoon extra
Ja, 2 personen extra
Ja, 3 personen extra
Standbemanning, naam 1e persoon
Standbemanning, naam 2e persoon
Standbemanning, naam 3e persoon
Standbemanning, naam 4e persoon
Additionele optie: congresdeelname.
Deelname aan het congres bedraagt voor standbemanning €100,- excl. btw per persoon.
Voor congresdeelname moet bemanning apart worden aangemeld, zodat zij ook keuzes voor deelsessies kunnen opgeven. U ontvangt een kortingscode om aanmelding tegen aangepast tarief te verwerken.
NEE, geen congresdeelname
JA, voor 1 persoon
JA, voor 2 personen
JA, voor 3 personen
JA, voor 4 personen
Bestelling meubilair: tafels
Standaard tafel exclusief afrok is gratis. Afmeting tafel: 70(b) x 70(d) x 120(h) cm
NEE, geen tafel
JA, 1 tafel
JA, 2 tafels
JA, 3 tafels
JA, 4 tafels
Bestelling meubilair: afrok
Afrok is voor de tafels van spant niet nodig. Het zijn nette tafels met een soort voorschot aan lange zijde van de tafel. Indien u de tafel tot op de grond wenst af te dekken, dan kunt u daar een kleed voor meenemen.
nvt
Bestelling meubilair: stoelen
Standaard stoel is gratis
NEE, geen stoel
JA, 1 stoel
JA, 2 stoelen
JA, 3 stoelen
JA, 4 stoelen
Aanvullende opmerkingen of vragen (bijvoorbeeld opgave referentie of inkoopnummer voor factuur)